Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeXTZ 750 byla inspirowana wspolczesnymi jej dakarowkami, natomiast orurowane gole reflektory to stylistyka zaczerpnieta z amerykanskiego rajdu Baja. O ile uwielbiam wyglad CB 1100 EX i uwazam ja za najlepsze japonskie retro nasladujace lata 70, to dziwolag ze szkicow na silniku R4 to czystej wody idiotyzm. Moze w tym jest metoda, bo zyjemy w idiotycznych czasach, ale ja wolalbym zeby Honda raczej odkurzyla i przestylizowala inny model z wlasnego portfolio: XLV 750 R- sensowniej, uczciwiej i bardziej utylitarnie (V2+kardan).
OdpowiedzCzystej wody idiotyzmem sa twoje Januszowe wynurzenia/mądrości,żyjemy w idiotycznych czasach? nie sadze,może sam jesteś idiota? wiec odnosisz takie subiektywne wrażenie.. "ale ja wolalbym zeby Honda raczej odkurzyla i przestylizowala inny model z wlasnego portfolio: XLV 750 R- sensowniej, uczciwiej i bardziej utylitarnie (V2+kardan)." Honda ma juz taki model nazywa sie crf1000l africa twin,nie zastosowano silnika V, bo prześwit nie był by zadowalający.
OdpowiedzOd kiedy nowa Africa ma kardan i stylizacje retro? Czterocylindrowa rzedowka jako "terenowka"? W czasach, kiedy motocykle projektowali inzynierowie, a nie marketoidzi, nikt na takie pomysly nie wpadal. A co do mojej januszowatosci, to nie ja sie tu zachlystuje i pluje na innych, w dodatku nie rozumiejac, o czym mowa.
OdpowiedzPlujesz chłopcze na innych ,wiec daruj sobie moralistyczne gatki szmatki.Twoja Januszowa "logika" niewiele soba intelektualnie reprezentuje,wiec nie musze e jej "rozumieć"
Odpowiedz"Chlopca" to sobie w dowodzie osobistym poszukaj, a rozumiec faktycznie zbyt wiele nie musisz. Nie ma obowiazku.
Odpowiedz